سیاه پوش: ღღ♥♥کسی که مثل هیچکس نیستღღ♥♥

Friday, February 17, 2006

ღღ♥♥کسی که مثل هیچکس نیستღღ♥♥


ღ♥ღ♥ღ♥دلم برای کسی تنگ است که مثل هیچکس نیستღ♥ღ♥ღ♥
دلم برای کسی تنگ است
که آفتاب حمایتش را بر گلهای کوچک باغچه جنگلی دلم ارزانی می کند
کسی که حس میکند مرا در اعماق آبی پوست و گوشت بی رمق باغچه ام
و گیسوانش را بید وار در گیسوانم می آمیزد
و بازوان توانایش را بر گردن گلبرگهایم حلقه می کند و میفشارد
کسی که در من هق هق می گرید
برایم آرام آرام قصه شازده کوچولو را زمزمه می کند
ومرا نمی ترساند از سیاره های دوردست خاموش اثیری
از غولهای بدشکل و بدجنسی که هر آینه
ماه پیشانی توی قصه، ویا چل گیسی را به انتظار نشسته اند
تا اسیر خانه حسد و بی مهری کمرنگی شان کنند
بی شک بی شک
کسي هست
کسی که چون فروغ مانند کسی نیست
و چون حمید به انتظار کسی است
کسی که مثل هیچکس نیست
کسی که چشمان قشنگش بر ژرفنای آبی دلم عقاب وار آگاه است
دلم برای کسی تنگ است
که معصومی دلم را ادراک می کند
و چون کودک معصومی دلش برای دلم می سوزد
کسی که سبزی تناور باغچه تنم را با دست های سپیدش
هم آب می دهد و هم نور می افشاند
بی شک بی شک
کسي هست
ღღ♥♥کسی که مثل هیچکس نیستღ♥ ღ♥ღ♥ღ

0 Comments:

Post a Comment

<< Home


NaeF  NaeF  NaeF