سیاه پوش: !!!یه دیوونه ی واقعی

Friday, September 15, 2006

!!!یه دیوونه ی واقعی

game over!
.
.
.
.
.
!تا جنون فاصله ای نیست از اینجا که منم
..
!!!نه! اینجا یک تیمارستانِ عادی نیست - اشتباه آمدی عزیزم
اين روز ها گاهي جلوي آينه مي ايستم و اشکهامو نگاه ميکنم
ميخوام همه اشکامو جمع کنم توي يه شيشه تا وقتي ديدمت بهت نشون بدم
شايد هم براي روزتولدت بهت هديه دادم
نه! آخ يادم رفت تولدت گذشته 25 آگوست بود
اين روزا هم هواي اتاقم بد جوري خزونيه
همش آسمون ابريه
انگار آسمون هم ميخواد اشکاشو جمع کنه
اين روزها همه اش ابر
همه اش بارون
همه اش اشک
همه اش باد
همه اش بغض
همه اش تنهايي
همه اش تنهايي
کاش فقط يه کم تنها نبودم
کاش يه کم خسته نبودم
اين روزها کاش فقط يه کم تو بودي.فقط يه کم
...کاش
ميدوني؟
...يه اتاق باشه گرمه گرم ... روشنه روشن ... تو باشي منم باشم
...کف اتاق سنگ باشه سنگ سفيد ... من تو رو بقل کنم که نترسي
..که سردت نشه .. که نلرزي
...اينجوري که تو تکيه دادي به ديوار .. پاهاتو دراز کردي
..منم اومدم نشستم جلوتو بهت تکيه دادم
..با پاهات مهکم منو گرفتي ... دو تا دستتم دورم حلقه کردي
..بهت ميگم چشماتو ميبندي ؟ ميگي آره
بعد چشماتو ميبندي .. بهت ميگم برام قصه ميگي ؟
تو گوشم ؟
..ميگي اره .. بعد شروع ميکني اروم اروم تو گوشم قصه گفتن
يه عالمه قصه طولاني بلند که هيچ وقت تموم نميشن
ميدوني ؟
...ميخوام رگ بزنم
...رگ خودمو
..موچه دست چپمو
يه حرکت سريع
..يه ضربه عميق
بلدي که ؟
..ولي تو که نميدوني ميخوام رگمو بزنم
تو چشماتو بستي
!نميدوني من تيغ رو از جيبم در ميارم
...نميبيني که سريع ميبرم
...نميبيني خون فواره ميزنه
!!!رو سنگايه سفيد
نميبيني که دستم ميسوزه
تو داري قصه ميگي
دستامو ميزارم رو زانوم
..خون مياد از دستم
ميريزه رو زانوم و از زانوم ميريزه رو سنگا
قشنگه مسیر حرکتش
... حیف که چشمات بستست و نمیتونی ببینی
.تو بقلم کردی
...میبینی که سرد شدم
محکم تر بقلم میکنی که گرم بشم
میبینی نامنظم نفس میکشم
تو دلت میگی اخی دوباره نفسش گرفت
میبینی هرچی محکم تر بقلم میکنی سردتر میشم
میبینی دیگه نفس نمیکشم
چشماتو باز میکنی میبینی من مردم
میدونی؟
من میترسیدم خودمو بکشم
...از سرد شدن
از تنها مردن
از خون دیدن
.وقتی بقلم کردی دیگه نترسیدم
.مردن خوب بود ارومه اروم
..گريه نکن ديگه
من که ديگه نيستم چشماتو بوس کنم بگم خوشکل شديا
بعدش تو همون جوري وسط گريه هات بخندي
گريه نکن ديگه خب ¿؟
دلم ميشکنه
!دل , روح نازکه .. نشکونش .. خب ؟؟
تو کدومو ترجيح ميدی !؟
ديوونه باشی ولی تو_ تيمارستان نباشی
يا ديوونه نباشی ولی تو تیمارستان باشی !؟

می گفتم که نیستی

تو فقط برای کسی که بودی هستی
درد هایم را بشمار
بچین
نمیچینی؟
دردهای آدم تنها، رد شدن دارد؛ همین
کسی نخواهد دید
تا مرگ سیاهش کند
تا من بمیرم
تا تو بفهمی
فقط سپیدی پوشش دختر آفتاب نبود
آدمیزاد بودم
...ولی انگار چیزی کم داشت که کسی ندید
ندیدی
امروز باز من را شکستی
به جرم؟
آسمانی نبودن
یا آدم نبودن
تو تنها نیستی
تنها اینجا نشسته
...توی این سطر ها
وتو که می شکنی اش
چون او نیست
اوی او هم نبود
...اوی هیچ کس نیست

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ranj Bakhshi az zendegi ast va Amoozande ast.agar ranj nasibeman nashavad behtarin darshaye zendegi ra nemiamoozim. amma... afsoos ke besyari az ma in Haghighat ra tashkhis nemidahim va tamame saye khod ra be kar migirim ta az tajrobeye be zaher dard nak ejtenab konim.
negaran nabash agar kasi be to badi kard ghat'an padashe An ra khahad gereft be hamin khater to bayad be hooshbashi ke dar haghe kasi setam nakoni zira in ghanoon dar morede to ham sar sakhtane ejra mishavad Va dar akhar havades Ensanhaye Bozorg ra moteali Va Ensanhaye Koochak ra motalashi mikonad .(J.P.vaswani)
Salam
Mamnoon az hozooretoon dar Astane janan.Omidvaram bazam betoonam Shahede ghadam haye Sabzetoon basham.
Webloge Shoma ham Kheyli jaleb bood Omidvaram movafagh bashin va joze oon daste az adamhayi bashin ke havades motealishoon mikone.
Sabz bashin ......sabz va Aftabii....

12:31 PM  
Anonymous Anonymous said...

salam khoshtip merC e Omadi Pisham

Webe U ham Zibaye

Behatin Webo Entekhab Kardi Bloggero Migam

Vali Kami Sakhte Kar Bahash

In Tor Nist ?

Begzarim

Age Ba tabadole Link O Logo Movafegh Bodi behem Khabaresho bede

Bazam Biya On Tarafa

Golamiiiiiiiiiiii

ByE

12:32 PM  
Anonymous Anonymous said...

woooooooow
baba che webe ghashangiiiii
aslan nemishe toosifesh kard
az inke behem sar zadi mamnoon azizam
kheili goli omidvaram hamishe movafagh o pirooz
o shad bashi
bazam migam kheili webe bahali dari ghabele tosif ist
ghorbanat beram felan baby

1:06 PM  
Anonymous Anonymous said...

سلام
خوبی؟
مثل اینکه خیلی غمگینی.میدونی این نوشته اخریه رو چندین بار خوندم . هنوز سیر نشدم.دوست دارم اینقدر بخونم که از برش کنم.اینقدر قشنگ و تاثیر گذار بود که اشک تو چشام حلقه زده. واقعا عالیه.تو خیلی ماهری خیلی زیاد.من واقعا خوشحالم که با وبلاگت اشنا شدم. واقعا مرسی که این لطف رو به من کردی.تو خیلی قشنگ مینویسی و غمگین.تو خیلی ماهری اینو جدی میگم یه جوری مینویسی که خیلی تاثیر گذاره.به جرات میتونم بگم زیباترین مطالبیه که تا حالا خوندم.
برات ارزو میکنم که همیشه موفق و سر بلند باشی.و به تمام ارزوهای قشنگت برسی.بازم مرسی از لطفت.خداحافظ

11:01 PM  
Anonymous Anonymous said...

اول سلام و بعد هم خداحافظ
بار اول و آخري هست كه اينجا ميام ..
فضاي وبلاگ قشنگي داري.
مي خواستم بگم اگه كسي اشتباهي رايت كليك كنه نبايد به خاطر علاقه وافر شما به كليك و اينتر و يا شايد هم اسپيس اين همه انرژي مصرف كنه.
يادم باشه از اين به بعد يه همچين جاهايي از منوي اينترنت اكسپلورر استفاده كنم ..
هم امكاناتش بيشتره هم حقه شما بي اثر هم آدم راحت مي تونه از امكانات بيشتري استفاده كنه

البته بايد در پايان قيد كنم كه وبلاگ خونه شخصي هست به من ربطي نداره كه شما چطور اين خونه رو تزيين مي كني ..
ولي به عنوان يه باز ديد كننده مطمئنا ديگه خدمت نخواهم رسيد

ديگر نمي آيد صداي كوبه در از عمق جان كوچه دلتنگي
تو ايبنار بر در بكوب
شايد دست ديگري در را گشاد

از نوشته هام تقديم به شما و وبلاگ زيباتون
.:|:. قاصدك كاش نگويي كه خبر يادت نيست ... .:|:.

1:16 PM  
Anonymous Anonymous said...

garmaye nafasesho ehsas mikonam...dare too goosham ye chizi mige ama chi? dare az man khodahafezi mikone...ama chera?ehsas mikonam ke harlahze garmaye nafasesh dare kam mishe...az inke saramo bargardoonamo negash konam mitarsam...mitarsam shayad dige oonja nabashe...ama az tarafe dige bazam mitarsam, az in mitarsam ke shayad dige natoonam bebinamesh...delam mikhad baghalesh konam va azash bekham ke az pisham nare ama nemitoonam tekoon bokhoram...dige hich sedaii azash nemiad va hich garmaii az nafasesh..aroom ghatre ashki az sooratam paiin miad vali hanooz jorate negah kardan behesh ro nadaram....

6:30 AM  

Post a Comment

<< Home


NaeF  NaeF  NaeF